Je mijn omgeving is je visitekaartje

Ook wel klant-omgeving of klantenportaal, uniek voor iedere klant.

Dit is waar jouw klanten inloggen om hun bestellingen, declaraties, verbruik of facturen te zien. Dit is waar ze dingen regelen en bestellingen plaatsen. Dit wil je heel goed hebben.

Hoe zorg je nou dat je klanten een prettige ervaring hebben, elke keer als ze inloggen? En hoe sluit je je klantenportaal goed aan op de rest van je business? Wij weten wat werkt en zorgen ervoor dat elk contact een prettig contact is. Een goede ervaring, elke keer wanneer ze inloggen.

WIl je ook een selfservice platform met hoge klanttevredenheid?

We ontwikkelen mijn omgevingen voor

De My T-Mobile app is al jaren de belangrijkste klantenportaal van T-Mobile met haar klanten. Structureel 5 sterren in de app stores en veel meer gebruikers dan de T-Mobile website.

We mikten erop om het best gewaardeerde kanaal te worden. Toen wisten we nog niet dat we daarnaast ook de grootste zouden zijn.

Richard de Boer
Strateeg van Oberon

Losberger de Boer, je weet wel van die mega-tenten op grote evenementen. In de klantenportaal kunnen klanten hun evenement plannen en precies inzicht krijgen in hun bestellingen en wat daar voor nodig is.

In samenwerking met ons digital agency en Dropbox is dit handige en overzichtelijke portaal gecreëerd voor onze klanten en medewerkers.

Onno Koole
Marketing Director Losberger De Boer

  • Veilige toegang

    Wij zorgen voor veilige oAuth 2.0 toegang of maken gebruik van het bestaande systeem voor toegang.

  • Direct inzicht

    Je klanten krijgen direct inzicht in wat belangrijk voor ze is. Gebruik, status van orders, facturen etc.

  • Transacties afhandelen

    Niet alleen inzicht maar ook direct actie: plaatsten van bestellingen, aanpassen van abonnementsstatus, verzin het maar.

  • Ontlast je klantenservice

    Het is veel efficiënter als je klanten zelf hun dingen kunnen regelen.

  • Koppeling met de back-end

    Een goede koppeling met de bestaande back-office systemen is een vanzelfsprekendheid.

  • Inzicht in gebruik

    Het klantenportaal geeft niet alleen je klanten inzicht maar geeft jou zelf ook inzicht in het gebruik ervan.

Contact

Je kan ook mailen naar contact@oberon.nl of bellen naar 020 344 9480.

Dankjewel.

We nemen snel contact met je op.