Menu

Ahold Screensaver

Oberon Medialab ontwikkelde voor Ahold een screensaver waarin een panorama van een supermarkt getoond wordt

Werkzaamheden

Realisatie

Datum

Juni 2002

Verhaal

Volle schappen en plezierig winkelende mensen voeren de boventoon.

De screensaver werd ingezet voor de interne communicatie bij Ahold, als ondersteuning voor de introductie van een internationaal netwerk voor Ahold medewerkers. De screensaver vestigt op een bijzondere en zeer intensieve manier de gebruikers op de mogelijkheden van het netwerk.

Wens van de klant:

Ahold is bezig met het uitrollen van het nieuwe concept voor Albert Heijn. Deze nieuwe winkels wilden ze alvast presenteren.

De oplossing van Oberon:

Oberon maakte een screensaver die in een ronddraaiend panorama de nieuwe supermarkt laat zien.

Het resultaat:

De screensaver is ingezet in promotieacties over de hele wereld met de nadruk op de Verenigde Staten. De screensaver gaf een beeld van hoe de nieuwe supermarkten er wereldwijd uit zouden gaan zien.

Bekijk onze

Recente Projecten

MEER OBERON PROJECTEN