Menu

KLM dream and win

Microsite waar bezoekers hun droombestemming kunnen aangeven en kans maken op tickets naar deze droombestemming.

Werkzaamheden

Realisatie

Datum

Juni 2004

Klant

KLM

Verhaal

Middels een interactieve Flash-site kunnen mensen die een ticket boeken aangeven wat hun droombestemming is. Uit de deelnemers wordt een winnaar getrokken die naar zijn droombestemming mag vliegen.

De overige deelnemers krijgen een screensaver, die een Flash wereldkaart toont. Gebruikers kunnen zelf foto's van de landen die ze bezocht hebben toevoegen.

Wens van de klant:

KLM wilde de online ticketverkoop in de maand mei stimuleren. Daartoe ontwikkelde Oberon samen met dEdOOS de actie Dream & Win.


De oplossing van Oberon:

Middels een interactieve Flash-site kunnen mensen die een ticket boeken aangeven wat hun droombestemming is. Uit de deelnemers wordt een winnaar getrokken die naar zijn droombestemming mag vliegen. De overige deelnemers krijgen een screensaver.


Het resultaat:

Het resultaat is een microsite die gebruikers laat wegdromen bij de bestemmingen waarop de KLM vliegt.

Bekijk onze

Recente Projecten

MEER OBERON PROJECTEN