Menu

KLM E-cardcenter - Listserver Integratie

Een systeem voor KLM waarmee zij voor het e-cardcenter de registraties goed kunnen weg laten schrijven.

Werkzaamheden

Realisatie

Datum

Juni 2005

Klant

KLM

Verhaal

KLM geeft per land verschillende nieuwsbrieven uit, die ook weer op verschillende systemen draaien en waarvoor verschillende gegevens bijgehouden worden. Voor de campagnes die Oberon verzorgt, was een systeem waarin de registraties automatisch goed weggeschreven werden nodig.

Oberon integreerde het KLM e-cardcentrum in Tridion op zodanige manier dat elke lokale KLM-organisatie vanuit Tridion aan kan geven welke gegevens er voor het CRM-systeem bijgehouden moeten worden en waar deze weggeschreven dienen te worden.

Wens van de klant:

KLM geeft per land verschillende nieuwsbrieven uit, die ook weer op verschillende systemen draaien en waarvoor verschillende gegevens bijgehouden worden. Voor de campagnes die Oberon verzorgt, was een systeem waarin de registraties automatisch goed weggeschreven werden nodig.


De oplossing van Oberon:

Met behulp van XML en Tridion zette Oberon een systeem op waarbinnen KLM voor het e-cardcentrum per land/taalcombinatie precies kan aangeven hoe de gegevens weggeschreven dienen te worden.


Het resultaat:

Elke lokale KLM-organisatie kan vanuit zijn eigen content management systeem aangeven welke gegevens er voor het CRM-systeem bijgehouden moeten worden en waar deze weggeschreven dienen te worden.

Bekijk onze

Recente Projecten

MEER OBERON PROJECTEN